1

 Va va de ja sa, kommer jag att få höra av någon, men....

Denhär bloggen ha stört min sömn i flera veckor, så nu tog ja mej i kragen och började. Alltså stört mej på det viset att jag alltid på natten börjar tänka på att vad jag skulle skriva om. Har då dom bästa storyna. Men inatt tänkte jag sova gott.

Ja gick hos psykologen i terapi för många år sedan pga av att jag blev nertryckt av en narsist. Psykologen sa då att jag borde skriva dagbok om mina humörsvägningar. Gjorde det int då, men nu.. bättre sent än aldrig heter de väl.

Ja tänkte lite öppna mitt liv för er. Både gott och ont. Har inte tänkt skriva i någon kronologisk ordning, så de kan hoppa lite från en sak till en annan. Skriver också ibland mera och ibland mindre. Idag blir de bara en kort öppning om att varför jag är här.

Finns säkert miljoner bloggar om narsister, omöjliga boyfriends mm men dehär är nu dendär dagboken som jag borde börjat med då när jag blev tillsagd. Dvs psykologen kan säga 'va va de ja sa'.


Idag mår jag finemang, förutom dedär med nattsömnen. 

Bor tillsammans med en man, som är något helt annat än de som jag mött tidigare. Vi träffades också på det viset att han kom helt från buskarna. Berättar om det en annan gång. 

Har två döttrar som säkert också fått sin del av vad som hänt mej. Och jag hoppas dom lärt sig av mina misstag, för dom är ändå de bästa ja har.

Lägger till en bild eller två i varje blogg, bara för att de är roligt. Så bilderna har inget med storyn att göra.

Just nu dricker jag lite rött och smakar på några ostbitar, så bloggen får bli och vänta tills imorron, eller till en annan dag. Så tack för idag. 

Kram💕



 

 

 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2